Veckorapport vecka 50 och nytt pengarprogam

Här kommer en veckorapport för vecka 50

Forex

CFX 

Jag ska återköpa ett nytt packet men nu har CFX problem med att man ska betala in. Så jag har inte fått någon avkastning denna vecka.

Baccarat Staking

Resultat från veckan var som vanligt bra. Det stabila inkomster. 

Beroende på vilken ”grad” man har får man olika procent. Se bild nedan

Dag%
Måndag1,94
Tisdag 0,89
Onsdag 0,99
Torsdag 1,89
Fredag0,69
Total6,4
Backer 1,28
Beginner1,6
Pro1,92
Advance 2,24
Vip2,56


Intresserad av en Baccarat Staking  och en passiv avkastning mellan 5-10 % i månaden?

Klicka här för mer info och registrera 

Börsen 

Köpt 

Sålt. 

För att se mina transaktioner på Nordnet så hittar ni mig  på Shareville sök på Mchemmer1.

Aktieutdelningar i veckan

13-17 December Vecka 50

Måndag - Walgreen 0.4675 USD (Kvartal) 

Tisdag- MMM 1.48 USD  (Kvartal)

Onsdag -

Torsdag - Realty Income.  0.2355 USD  (Månad) 

Fredag - 

Utdelning 3 av 5 dagar.

För att se alla mina utdelningar se sida aktieutdelning klicka här. Om du har fått fått en utdelning en dag där inte jag fått utdelning lämna gärna en kommentar på vilken aktie och dag. 

Nytt pengarprogram.
Har investerat i ett nytt pengarprogram. Det kommer genera mycket pengar år 2022! Om du vill veta mera kontakta mig då. 

Övrigt.

Sidan innehåller affilite länkar. 

Gör din analys innan handel.

Historiks avkastning är ingen garanti för framtida avkastning.

 Ta hand om er och må så gott.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Veckorapport vecka 47

Veckorapport vecka 49